دیگرانه ها

هر یک دیگرانیم، دیگران تنهای بسیار

دیگرانه ها

هر یک دیگرانیم، دیگران تنهای بسیار

مردان جذاب فیس بوکی

یادم  می آید که میگفتی چقدر از مردهای ایرانی متنفری و چقدر از آنها بدت می آید که همه شان فقط به دنبال یک چیزند و 

حالا که به صفحه فیس بوکت نگاه میکنم جدای از حسادتم چیزهای جالب دیگری هم مرا ترغیب میکند به دیدن هر روزه

مردانی که می آیند چند روزی میمانند و می روند

واقعا اگر همه این مردها تا این اندازه بد هستند چرا این اندازه به صفحه فیس بوکت مردان "جذاب"اضافه میکنی؟ واقعا چرا؟

بگذریم و برویم سر موضوع اصلی خودم

میگفتی که چقدر برایت سخت بود که مهران شش ماه نشده رفت و ازدواج کرد

میگفتی از بی وفایی

میگفتی که برایم میمیری و چه و چه

اما خدا را شکر که تو گذاشتی تا چهل روز بگذرد بعد رفتی سراغ حسن حسین (می خای بگردی به م ه د ی غایب برسی؟)

یعنی اگر برای دیگری شش ماه زمان کمی است برای تو چهل روز کفایت میکند

و مدام به فکر عوض کردن

اگر که مردهای ایرانی نسخه کپی از یکدیگر هستند چرا راه افتاده ای تا همه را یکی یکی امتحان کنی؟

برای خودم متاسفم برای سانتا ماری گفتنهای خودم برای باورهایی که به تو داشتم

اما چرا؟ سوالی که همیشه میپرسم؟

به دنبال نسخه کپی من میگردی؟ در حالی که خودم را تحویل نمیگیری

لااقل میگذاشتی کبودی گازهایی که از بازوانت گرفته بودم خوب شوند