دیگرانه ها

هر یک دیگرانیم، دیگران تنهای بسیار

دیگرانه ها

هر یک دیگرانیم، دیگران تنهای بسیار

ولگردی

آسمان آبی کمرنگ

هوا سرد

زمین خیس و خوشحال

خورشید با ناز

کلاغها مثل همیشه در جستجوی رنگ

سکوت نارنجی درختها



هوای ولگردیه و انارخوری

فقط اگه این امتحانای لعنتی بذارن

آسمان

زمین 

در آغوش آسمان

و خورشید

خسته وار و خجل از این هماغوشی

رنگها شفافتر شده اند

من من و توی تو و توی من و من تو

اول- دهانت طعم پیچ امین الدوله میداد بیشتر وقتها که گس بود و معطر (بیشتر وقتها که می گویم باید تا آخرش را خوب بدانی)

دوم- تو که می گویم یعنی آن که من نیست، نه که هر کسی باشد، یعنی تر اینکه به گمانم نخاستی خودت را جای من بگذاری (همیشه می توان فکر کرد من نتوانسته ام خودم را جای تو بگذارم)، باز هم یعنی تر اینکه نخاستی (یا نتوانستی یا ارزشش را نداشتم یا می توان یاهای زیادی گذاشت که البته در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی کند) همذات پنداری کنی، نه که فکر کنی این منفی است یا مثبت چرا که اگر تو بودن تو را (با آن چشمان خندان) دوست داشته ام و همچنین من بودن من تو را (که من من نیست)، اصولن نمی شود که من بشوی تو. {اگر سر در نیاوردی دوباره نخان که خودم هم سر در نیاورده ام  هنوز البته به شرط اینکه تا اینجایش را خانده باشی}

سوم- از اینکه توی دوی بالا چنان حرفی به من زده ای هنوز شوکه ام

چهارم- اگر باور کنم توی تو به من چنان حرفی را با باور زده باید باور کنم که توی اول و دوم  بالا توی من نبوده که موضوع میشود یک سو تفاهم چندین ساله لابد

پنجم- گفتم فرصتی است برای خودشناسی، دارم باور میکنم مشکل اساسی من من و منی که من تو نشد زیاده خاهی من است یا عدم رضایت از همه چیز، را حلی داری؟

ششم- تقسیم به نسبت که کنیم پنجم من(منظور از پنجم من همان بند پنجم این نوشته است و به همین صورت برای بقیه پاراگرافها) ناهمخان است با دوم تو که نگفته پیداست سهم من بیشتر است از این ناهمخانی. فقط می ماند این که تو چرا چنین حرفی زدی؟

هفتم- برای تو که چسبده ای به گذشته ای که نیست، رها کن از ما که گذشت بر تو مانده انگار

Last Christmas

Last Christmas, I gave you my heart

پایت را روی پدال ترمز فشار میدهی

پسر خود را کمی عقب میکشد

But the very next day, You gave it away

شیشه را پایین میکشی

But the very next day, You gave it away

زیر لب زمزمه میکنم

But the very next day, You gave it away

صدای آهنگ را پایین میکشی

صدایم بلندتر میشود

Last Christmas, I gave you my heart 

تا سر هاشم زاده میریم ما

زیر لب میخانم

But the very next day, You gave it away 

This year, to save me from tears 

I'll give it to someone special 

مینشیند و در را میبندد

 

 

Once bitten and twice shy

دنده را عوض میکنی

I keep my distance but you still catch my eye

دستم را می گیری

Tell me baby do you recognise me?

Well it's been a year, it doesn't surprise me

 با هم میخانیم

 

(Happy Christmas!) I wrapped it up and sent it

With a note saying "I Love You" I meant it

Now I know what a fool I've been

But if you kissed me now I know you'd fool me again

 بلندتر می خانیم

 

(Oooh. Oooh Baby)

 

A crowded room, friends with tired eyes

I'm hiding from you and your soul of ice

My God I thought you were someone to rely on

Me? I guess I was a shoulder to cry on

A face on a lover with a fire in his heart

A man undercover but you tore me apart

Oooh Oooh

من وتو پسر دچار رعشه شادی شده ایم

Now I've found a real love you'll never fool me again

 به گمانم پسر هم همراهیمان می کند

 

A face on a lover with a fire in his heart

(Gave you my heart)

A man undercover but you tore me apart

Next year

I'll give it to someone, I'll give it to someone special

special

someone

someone

I'll give it to someone, I'll give it to someone special

خانم ممنون پیاده میشم

 

who'll give me something in return

I'll give it to someone

hold my heart and watch it burn

ترمز میکنی

پیاده میشود

 

I'll give it to someone, I'll give it to someone special

I've got you here to stay

I can love you for a day

I thought you were someone special

gave you my heart

I'll give it to someone, I'll give it to someone

last christmas I gave you my heart

you gave it away

پیاده میشوم

پیاده ام میکنی

پایت را روی گاز فشار میدهی و دنده چهار

 

I'll give it to someone, I'll give it to someone

فریاد میزنی تا من هم بشنوم

 

میان سکوت و سرما ایستاده ام

دور و دور و دورتر میشوی

میشوم