دیگرانه ها

هر یک دیگرانیم، دیگران تنهای بسیار

دیگرانه ها

هر یک دیگرانیم، دیگران تنهای بسیار

رابطه ای چون جهنم؟

مطالب از سایت ایران ذهن کپی شده اند

الگوی یک رابطه کاملا ناموفق


  IranZehn  

* شما می توانید روابط بین تیپ های مختلف را بر اساس الگوی سوشینیکس   دریابید.

* کلیه روابط بر اساس نظریه های روانشناسی و ترکیب سیستم میرز - بریگز  بوده  و صد در صد تضمین شده نیستند . 

* بهترین روابط برای  ازدواج ، همکاری و دوستی طولانی مدت به ترتیب  همزاد ، همانند ، فعالیت و آینه هستند .  

تیپ 1   تیپ 2    

INTJ vs ESFP      


 رابطه مخالف(Conflicting) بین تیپ های شخصیتی :


این موارد ، روابطی با رشد دائمی تضاد هستند . روابط متضاد نسبت به روابط دیگر ، بدترین سازگاری را ایجاد می کنند . بهر حال ، این قضیه مخصوصا در مراحل اولیه رابطه به نظر آشکار نمی شود . طرفین مخالف به نظر جذاب تر ، بامزه تر و با توانایی های تحت تاثیر قرار دهنده تر به نظر می رسند . 

هر دو طرف معمولا متقاعد می شوند که آنها می توانند همزیستی و همکاری کاملا در آرامشی داشته باشند ولی به سرعت مشخص می گردد که همیشه چیزی اشتباه می شود و باعث گیج کننده شدن ارتباط آنها می شود . هر دو طرف ممکن است به اشتباه فکر کنند که دلیل این مشکلات جزئی است و به سادگی حل می شود و آنها نیاز دارند تا تلاش بیشتری در فهم طرف خود کنند .

متاسفانه ، این تلاش ها برای جلو بردن رابطه به زودی به تضادهای صریح بین طرفین منجر می شود . هنگامیکه تضاد شروع می شود ، طرفین توسط استدلال هایی که مستقیما در راستای حداکثر درد برای طرف مقابل است ، شروع به ضربه زدن به یکدیگر می کنند . در پاسخ ، طرف دیگر ممکن است حمله متقابل خشن تری کند . با هر برخورد این روابط بدتر و بدتر می شوند .

اگرچه طرف متضاد در جاییکه طرف دیگر نامطمئن است ، مطمئن ظاهر می شود ولی آنها قادر به محافظت و مراقبت از نقاط ضعف یکدیگر را ندارند . این مسئله مرتبا ایجاد عدم توافق و ناامیدی در رابطه می کند . هنگامیکه طرفین بعد از چندین تلاش بی ثمر برای ایجاد یک رابطه پا برجا تسلیم می شوند و رابطه را قطع می کنند ، آنها احساس نجات و رهایی می کنند.

آدمها و دروغ

آدمی که تا حالا دروغ نگفته احتمال و فرصت داره این کار رو بکنه

آدمی که یک بار دروغ گفته حتما این کارو تکرار می کنه

اما آدمی که دروغی رو شنیده دلیلی نداره اینکارو تکرار کنه