دیگرانه ها

هر یک دیگرانیم، دیگران تنهای بسیار

دیگرانه ها

هر یک دیگرانیم، دیگران تنهای بسیار

سهم و همدلی

آدمها چیزهایی رو برای بقیه بد میبینن که هر روز خودشون انجام میدن و میبینن که دارن انجامشون میدن و میدونن که دارن انجامش میدن اما خوب چون این "خودشون" هستن که این کارو انجام میدن حتما بهانه ای براش پیدا میکنن

من حق دارم دروغ بگم چون مجبورم

من حق دارم از کارم بزنم چون حقوقم کافی نیست بقیه هم این کارو میکنن

من حق دارم خیانت کنم چون  بهم خیانت شده

من حق دارم با دیگری باشم

من حق دارم تنها باشم

من فحش میدم 

من عصبانی هستم

من انتقام میگیرم

و این من همگان هستند هر یکی تا نسبتی

دایره انتظارات این من اما از دیگری که من نیست:

من کمک می خواهم

من توجه می خواهم


همدلی گم شده ی من است

گم شده ای دور

دوردست آرزو و نه حتا امید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد