دیگرانه ها

هر یک دیگرانیم، دیگران تنهای بسیار

دیگرانه ها

هر یک دیگرانیم، دیگران تنهای بسیار

کاکایو

آدمها قبل از کاکایو  و چای چجوری زنده بودن

احساس

"احساس می کنم بعد از سفر ترکیه فقط به خاطر خانه با من مانده ای"


پس نوشت 1: پس نوشتهای آتی اضافه خاهند شد

پس نوشت 2: چطور کسی با احساسش در مورد احساس "دیگری" قضاوت میکند؟ امکان پذیر است؟

پس نوشت 3: همه ما در تاریکی شبیه هم هستیم ؛ جمله ای تکراری اما کارآمد برای آدمهایی که مدام دیگران را به "پول پرستی" و "بی وفایی" متهم می کنند. قصه شیرین 40 روز از یادم  نمی رود. چه بامزه بود واقعا هنوز خنده ام می گیرد

پس نوشت 4: همیشه فکر میکنم کدام دسته از رفتار ها یا گفتارهایم من را در موقعیتی قرار داد که با چنین واکنش هایی مواجه شوم البته اگر چنین واکنشهایی اصولا غیر طبیعی دسته بندی شوند. هر احساسی باید از جایی بیاید به شرط اینکه اصولا احساسی باشد و نه برنامه ای

پس نوشت 5: بای ذنب قتلت؟ همیشه فکر میکنم اگر خدایی بود که عادل هم بود چه اتفاقاتی رخ می داد؟ چرا باید به جای دیگران محاکمه شوم؟

حس

نمی دانم بیشتر خسته ام یا غمگین

کرانه

من و شب

در کرانه ی

تنهایی گرم دریا

جستجو

آنچه میجویم دورتر و محوتر میشود تا جایی که حتا دیگر شک دارم   چیزی را میجویم

گمشده ام کدامست

شور زیستن در 12 سالگیم خشکید؟ 

تن

تنم نوازش مهربانی دستانی را تمنا می کند

که نیست