دیگرانه ها

هر یک دیگرانیم، دیگران تنهای بسیار

دیگرانه ها

هر یک دیگرانیم، دیگران تنهای بسیار

یلدا

دختر سیاه موی

صبور 

تنها ی در انتظار

دستانی به سرخی انار

و چشمهایی به روشنی آفتاب


لاکهای یاسی

لبهای آبی خندان


دامنی از سرما از ابر از باران از برف

با

پیرهنی کاموایی از مهر

گرم گرم گرم


زمزمه ای بر لب

 مهرزا

رنج

زخمی بر تن یا می کشد یا به کل خوب میشود با علامتی بر تن

زخمی بر جان عمیق و عمیق تر میشود مدام

رنجی که می کشیم

چنان عمقی از بودنمان میدهد که بی گمان زندگی بی رنج نمی تواند چنان بودنی نصیبمان کند

آنقدر که عاشق رنج کشیدن شده ام؟

سفر جاده ای ۶

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خانه ی دل

شمعی روشن کن

چراغی بیفروز

پنجره ای بگشا

خانه ی دلم  خالی ست

جنگجوی خسته ی شکست ناپذیر

چیزی که دارم تو خودم کشف می کنم یه جنگ جو هست

خسته ی خسته ی تنها  اما شکست ناپذیر

شکست های پرشمار منو تبدیل کرده به یه جنگ جوی دایم  خستگی ناپذیر  و شکست ناپذیرکه همیشه بر لحظه ای که توش هستم غلبه کنم 

هر چند بعضی وقتا خیلی زود عصبانی یا ناراحت میشم ولی میتونم بیشتر وقتها همچنان نیروی پیشروی رو حفظ کنم

هر چند باز هم میپرسم پیشروی به کجا

هر چقدر که کند باشم و انعطاف ناپذیر، با اخلاقی که کمتر کسی میتونه تحمل کنه چنین رک بودنی رو

دارم به تلاش کردن بیشتر و بیشتر عادت میکنم

آروم و مداوم

من یک جنگجو رو همیشه پنهان کردم

جنگجویی رو پشت نقاب تنبلی

واکنش غریزی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

گذشته و خاب

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.