دیگرانه ها

هر یک دیگرانیم، دیگران تنهای بسیار

دیگرانه ها

هر یک دیگرانیم، دیگران تنهای بسیار

در ستایش عشق تند و آتشین

با من که بودی یا خواب بودی همیشه  یا خسته بودی مدام

یادت می آید

حالا که  عاشق شده ای و زلف یار در خواب شانه میزنی

و کتاب می خوانی

از بیداریهای خودم  چیزی نمی گویم ولی لااقل برای این یکی (الان دقیقا نمی دانم چندمین عشق پاک آسمانی مریم مجدلیه  طی یکسال گذشته است) دکتری چیزی میرفتی تا بتواند از بوی عشقت بخوابد هر چند دیگر بوی ادویه کار خودش را می کند لابد.

ضمنا مواظب باش طلای مذاب که می شوی چون آتشفشان به جوش نیایی و نزنی طرفو پودرش کنی یهو دیدی طرف خشن بود زد آتشفشانو ترکوندش همه که مثل من نیستن هر خری هر چی گف به روی سگشونم نیارن 

کاش در تهران سنگ ببارد به جای باران

به جای نسیم طوفان

این ((با تو)) و ((با تو فقط با تو)) هم تیکه کلام قشنگیه نگهش دار رو همه جواب میده

رو من ساده که خوب جواب میداد رو بعدیام تست کن جوابشو تکست کن

حال یه سوالی؟

تو به منی که بغل دستت بودم اطمینان نداشتی قد ده دقیقه دیر رسیدن به یه آدمی که لابد آنسوی مرزهاست (چه عاشقانه) چجوری اعتماد داری میکنی؟ خوش به حال مردم شانس دارن والا میگن عشق کور میکنه راس میگن لابد اندفعه عاشق شدی 

ضمنن وبلاگ منم از تو لیست وبلاگات در آر یهو دیدی طرفت فارسی بلد بود

یه سوال دیگه چجوری میشه این جوری را به را عاشق شد؟


((تشویش نکن مریم جان)) من هم خوبم


پس نوشت

1- مدونا نام دیگر مریم مقدس است، تو گفتی مدونای خواننده گفته است دوست دارد با تمام مردان دنیا بعععععععععععععععللللللللللللللللله؛ حالا می بینم که با مدونا مسابقه گذاشته ای. خسته نباشی

2- چه چیزی تو را مجبور می کرد بگویی دوستم داری؟ ترس از تنهایی؟ مجبور نبودی!! دیگر چه چیزی را می توانم باور کنم؟

3- چرا هر که از عشق حرف می زند بی وفاتر است؟ از راستگویی دروغگوتر؟

4- آدم یه دفعه پیش کسی خوابید که بهش عشق نمی گن

5- موقع فلفل خوردن به فکر دفعشم باش

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد